Welkom op Nolver's Room Corner!

Current time in Rotterdam, Netherlands

**Scroll altijd naar beneden om de actuele post te lezen**
https://live.staticflickr.com/8233/8518154948_f2352d5905_o.png

©2009-2024 Nolver's Room Corner. Images with my watermark are copyrighted by me, so I reserve all rights. It is not allowed to edit or to modify the pictures in any way. It is not allowed to use the images/backgrounds from the layout and from the welcome box. Please respect my work.

vrijdag 1 september 2023

Geannuleerd!

Mijn God, wat ben ik toch blij dat de afspraak met Jan is geannuleerd voor de volgende week!! Ik weet niet wat mij bezielde, toen we vorige week zaterdag gingen uiteten, dat ik opeens uit het niets zei: "We kunnen een keer naar de bioscoop gaan." Dit was echt een list van de duivel.

Natuurlijk liet hij er geen gras over groeien en vroeg de volgende dag meteen wanneer we naar de bioscoop gingen. Ik heb toen een afspraak gemaakt voor 2 weken later, maar het zat me totaal niet lekker! Ik wil absoluut nooit met een man naar de bioscoop gaan, die ik niet leuk vind of met wie ik geen relatie heb. En al helemaal niet met eentje die in zijn hart alleen aan het bed denkt, en denkt dat hij met zoetepraat mijn hart warm kan maken, om uiteindelijk met hem het bed in te duiken... JAK!!! ๐Ÿคข

Gelukkig kreeg ik de moed om hem een app te sturen dat er wat tussen is gekomen en de afspraak daarom niet door kan gaan. Hij appte uren later, dat hij het prima vond. Ik ben gelukkig van die rotafspraak af! ๐Ÿ˜

Marijn is degene met wie ik naar de bioscoop wil gaan wanneer wij (eindelijk) een relatie hebben met elkaar. Met hem alleen wil ik dat delen. Niet met een andere collega aan wie ik totaal NIETS verplicht ben. Ik voel me zoooo opgelucht. Ik ga een heerlijk weekend tegemoet! ๐Ÿ˜❤️


Geen opmerkingen:

Een reactie posten