Welkom op Nolver's Room Corner!

Current time in Rotterdam, Netherlands

**Scroll altijd naar beneden om de actuele post te lezen**
https://live.staticflickr.com/8233/8518154948_f2352d5905_o.png

©2009-2024 Nolver's Room Corner. Images with my watermark are copyrighted by me, so I reserve all rights. It is not allowed to edit or to modify the pictures in any way. It is not allowed to use the images/backgrounds from the layout and from the welcome box. Please respect my work.

dinsdag 14 maart 2023

Weer massaontslag bij Facebook

 Je ziet het de laatste tijd,veel gebeuren: mensen die hun baan verliezen. Bedrijven zoals Facebook zien hun inkomsten slinken en willen dus niet meer zoveel personeel op de werkvloer hebben.

In mijn bedrijf is er ook een vacaturestop. Daarom prijs ik mijzelf gelukkig dat ik onlangs een vast contract heb gekregen en ik hoofd ben van een afdeling. Ik run de afdeling full-time en heb 2 mensen onder mij werken. We kunnen het gelukkig erg goed met elkaar vinden. Hopelijk dat er op termijn weer een 4-de persoon komt werken, met een heftruck certificaat ☺️


Geen opmerkingen:

Een reactie posten