Welkom op Nolver's Room Corner!

Current time in Rotterdam, Netherlands

**Scroll altijd naar beneden om de actuele post te lezen**
https://live.staticflickr.com/8233/8518154948_f2352d5905_o.png

©2009-2024 Nolver's Room Corner. Images with my watermark are copyrighted by me, so I reserve all rights. It is not allowed to edit or to modify the pictures in any way. It is not allowed to use the images/backgrounds from the layout and from the welcome box. Please respect my work.

vrijdag 15 december 2023

Afgelopen twee weken...

 Wat waren de afgelopen 2 weken toch raar en eigenaardig!
Plotseling begon de man met wie ik een langeafstandsrelatie had (zelfs dat was het niet eens, na lang erover nagedacht te hebben), mij weer te bellen en te chatten via Facebook. Hij zei opeens van dat we altijd al van plan waren om te trouwen....hij gebruikt deze glasharde leugen om mij te manipuleren en te bedotten! Hij zei precies hetzelfde in 2016, toen we na 3 jaar weer in contact kwamen. Natuurlijk heb ik geen antwoord gegeven en heb ik hem compleet genegeerd. Ook op Whatsapp begon hij te chatten, maar ik heb hem nu geblokkeerd. Ik heb toch met hem gechat na die 2 weken, om voor eens en altijd te laten zien dat ik niet meer in hem geïnteresseerd ben! 😝

Hij dacht mij net als al die andere jaren, weer te pakken te krijgen en daarna keihard nee tegen een huwelijk te zeggen! Hij heeft nooit willen trouwen en zal dat ook NOOIT doen. Volgens de Heilige Geest is hij alleen uit op sex en heeft hij mij daarom gecontacteerd. Dit is helaas altijd al zijn mentaliteit geweest. HET IS HEM NOOIT GELUKT OM SAMEN MET MIJ HET BED TE DELEN!!!

Ook een collega die er ook op uit was om mij in bed te krijgen, mij opeens apte toen ik van het werk kwam, ging het gesprek (gelukkig) helemaal de verkeerde kant op: we kregen ruzie, naar aanleiding van een denigrerende opmerking van hem, zonder oorzaak. Het schijnt dat hij ook al ruzie liep te zoeken met onze chef. Natuurlijk heb ik hem keihard de waarheid gezegd en heb ik hem geblokkeerd op Whatsapp.

En dan de man die ik op het werk leuk vindt (en hij mij ook), had een totaal verkeerde houding jegens mij, toen ik van vakantie kwam uit Sint Maarten. Hij gaf mij een hele kille groet toen hij in de gang kwam aanlopen, toen ik met mijn chef aan het praten was. Gelukkig choqueerde mij dat niet heel erg, maar vond ik dat heel erg vreemd en verwarrend!!! Waarom was hij zonder oorzaak zo liefdeloos??!!! Ik had op Sint Maarten al een voorgevoel dat er iets tussen mij en hem zou gebeuren en helaas is het uitgekomen. Ook had ik vooraf mijn vakantie een droom gehad. Ik ben achteraf natuurlijk heel erg kwaad en boos erover geworden, totdat de Heilige geest mij openbaarde dat hij jaloers is. Jaloers omdat ik naar een land van donkere mensen ben gegaan en waar er donkere mannen zijn die mij potentieel leuk kunnen vinden. Hij wist namelijk niet dat ik zover op vakantie zou gaan. Toen ik eenmaal wist dat hij jaloers was, was ik niet zo boos meer en moest ik er zelfs om lachen. Maar ik heb het hem heel erg kwalijk genomen en wil ik hem voorlopig niet meer zien of spreken.
Hij heeft sinds vorige week door, dat ik allang had gezien dat zijn houding totaal verkeerd was en nu schaamt hij zich kapot...hij durft me niet eens aan te kijken....zo heb ik hem NOG NOOIT GEZIEN!!! 😏 De Heilige geest zei tegen mij dat ook deze situatie in Gods handen is.

Wat ik hééél erg moeilijk vind, is dat ik tegen God had gezegd dat ik NOOIT een Nederlander wilde, vanwege hun mentaliteit. Ze zijn vaak onzeker, jaloers, gemeen, racistisch en vervelend. En omdat ik regelmatig negatieve dingen met ze heb meegemaakt vooral in het verleden, zag ik ze NOOIT als potentiële levenspartner, maar toch zei God dat ik deze man moet accepteren als mijn huwelijkspartner en dat een relatie/huwelijk tussen ons MOET gebeuren!! Dat is niet het gemakkelijkste wat ik ooit heb moeten gehoorzamen, vooral omdat God weet hoe ik over Nederlanders denk...maar God weet wat het beste voor mij is, hoewel ik in deze situatie nog steeds niet begrijp, waarom Hij deze keuze heeft gemaakt.

Ik zie wel dat het Woord dat ik in september heb gehad, in vervulling gaat. De Heilige geest zei tegen mij via de bijbel, dat het zou gebeuren in December. Ooit had ik in februari 2023 gezegd dat tijdens de aanloop naar een relatie met hem, ik zal ervaren dat de spierspanningshoofdpijn in mijn hoofd minder wordt. Ik dacht toen later dat dit waarschijnlijk onzin was en dat die gedachte niet van God kwam. Maar ik merk sinds het begin van december, dat de spierspanningshoofdpijn significant is afgenomen, dank aan de Heer! Ik moet mij nog wel houden aan de beloften, totdat het moment is aangebroken van een huwelijksaanzoek van hem. Dat is het moment dat ik niet meer gebonden ben aan de beloftes die ik aan de Heer had gemaakt.

Ondanks de issue die nu tussen ons is, ben ik blij dat de Here toch bezig is. Ik weet dat Hij deze situatie gebruikt om er iets moois van te maken op het einde. Ik ben benieuwd hoe de volgende week zal verlopen...de Here weet waarom ik dit zeg!!! 😉

Geen opmerkingen:

Een reactie posten