Welkom op Nolver's Room Corner!

Current time in Rotterdam, Netherlands

**Scroll altijd naar beneden om de actuele post te lezen**
https://live.staticflickr.com/8233/8518154948_f2352d5905_o.png

©2009-2024 Nolver's Room Corner. Images with my watermark are copyrighted by me, so I reserve all rights. It is not allowed to edit or to modify the pictures in any way. It is not allowed to use the images/backgrounds from the layout and from the welcome box. Please respect my work.

zaterdag 9 maart 2024

Is de tijd nu aangebroken?

 

In mijn vorige post is wat ik dacht te gebeuren niet gebeurd, maar ik moet eerlijk zijn: diep van binnen, wist ik dat het nog niet de tijd ervoor was.

Nu heb ik God gebeden mij te openbaren wanneer die specifieke situatie gaat gebeuren met Marijn. Hij bepaalde me via de bijbel bij 3de en 10.

Ook had God mij in december gezegd dat wanneer de tijd aanbreekt, ik iets zal merken van verliefdheid bij Marijn. De momenten waar ik mij had vergist zag ik inderdaad niets, totaal niets, maar....

Afgelopen donderdag was hij me aan het bekijken toen hij voorbij de kantine liep. Toen ik oogcontact maakte, haalde hij snel zijn ogen weg. En gisteren, vrijdag, kwam hij met een bezoeker op de Verpakkingsafdeling. Toen hij me in de gaten kreeg, keek hij nogal intens naar me..

Het ziet er inderdaad naar uit, after all trial and errors, dat de tijd aangebroken schijnt te zijn, maar ik ben toch afwachtend.

 De Here heeft me 1,5 week geleden gezegd dat het Woord wat ik heb gehad waar is, maar dat ik moet vragen aan de Heilige geest waar de 10 voor staat, omdat er totaal niks gebeurde op de 10de dag nadat ik het Woord van God had gehad. De 10 staat niet voor 10 dagen, maar het betekent dat het allemaal aan het eind van de maand zal gebeuren en dat de 10 symbolisch staat voor dat het echt gaat gebeuren...spannend!!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten